Mos Craciun prezent la Galati Beauty Swap 4!!!

Buna fetelor!!!

Iata ca a venit si momentul celui de-al 4-lea superb eveniment dedicat bloggeritelor din Braila si Galati!!! Galati Beauty Swap 4 - Secret Santa a fost un real succes: relaxare totala, prietenie, discutii, cadouri, dulciuri, frappe vanilla, brad de Craciun, tombole, caldura si fericire!!! 

Mi-a placut la nebunieeee...am vorbit ca intre fete de produse, brand-uri, despre noi, orice...A fost super, super!!! O sa inserez multe poze, deoarece acestea pot evidentia cel mai mult ceea ce o sa descriu.

A avut loc si Secret Santa intre noi, unele fete au putut ajunge dar altele nu, de aceea ca sa poata participa toata lumea unele un primit cadoul prin posta...deci distanta nu a fost un impediment pentru noi. Eu urmeaza sa il primesc pe al meu si atunci o sa va arat ceea ce mi-a trimis mosul.




Ii multumim din suflet Ioanei (pagina), organizatoarea acestui frumos eveniment! Ii multumim revistei Famost (partener media) pentru ca a dat de veste :), multumim Brutaria Frontera pentru bunatatile extraordinare (am gustat din toate si au fost super delicioase) si locatiei Seven Cafe din Galati (un colt frumos si relaxant).

 



Multumim pentru produsele minunate partenerilor: 3DeLuxe, Casuta cu Flori, Faunus Plant, Elemis – Adda Shop, Green Lab, MakeHot, XLear, Brutaria Frontera, Maxim Body Galati, Triodeluxe Cosmetics, TeaTree, Rezke si Perspirex.  







 





Va pup fetelor! O zi frumoasa ca voi!!!

Comentarii

  1. imi pare rau ca am lipsit dar mi-a fost frica de ceata in ziua aceea, ma bucur ca am vazut poze cu toata lumea totusi! sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asteptam cu drag data viitoare! Sarbatori fericite si tie! :* :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare