Sampon antimatreata de la Tea Tree!

Buna fetelor!!!

Astazi o sa va prezint alt tip de sampon potrivit pentru toate tipurile de par, de la Tea Tree (site). 
Acesta elimina matreata si iritatiile scalpului. Contine ca si igrediente 1% tea tree oil, menta, musetel, pro-vitamina B5, rozmarin si vitamina E naturala.


Eu am probleme cu matreata asa ca a picat la momentul perfect, pentru ca nu stiam ce sa mai folosesc ca sa imi treaca. E normal sa ti se curete scalpul de celulele moarte dar atunci cand este prea abundenta devine deranjant si inestetic. L-am folosit cam la utlimele 10 spalari si deja a inceput sa isi faca efectul. Matreata s-a diminuat si sunt multumita de el.


Samponul de la Tea Tree este unisex, asa ca il poate folosi si sotul meu. Produsul nu contine parfum, iar mirosul natural de arbore de ceai se va evapora repede.

Are un pret super bun pentru ceea ce poate face si vi-l recomand cu drag.


Voi ati folosit produse de la ei? Ce anume? Ati fost multumiti? Pupici!!!

Comentarii

Postări populare