Produse testate de la Forever!

 Buna dragii mei!

Revin cu articolul promis, despre produsele testate de la Forever! Va readuc aminte faptul ca se pot comanda prin intermediul reprezentantilor acestei companii, asa cum este si prietena mea Rosca Giorgiana!

In schimb am si link-urile prin care poti comanda direct la ei, pentru produsele prezentate mai jos: balsam de par, sampon, balsam de buze, crema si sapun. Daca va faceti cont aici, beneficiati de reducere intre 5%-30%...dar pentru mai multe detalii luati legatura cu prietena mea!

V-am vorbit despre ei data trecuta intr-un articol, asa ca va las link aici in cazul in care nu l-ati citit. 

In continuare o sa va impartasesc parerea mea despre cateva dintre produsele acestora, ce contin o cantitate foarte mare de gel stabilizat de Aloe Vera!






Am fost foarte curioasa sa le incerc deoarece am citit doar review-uri bune despre produsele lor. 
Prima data am terminat sapunul si crema hidratanta deoarece, dupa cum stim cu totii in aceasta perioada ne spalam mult, mult mai des ca inainte pe maini si ca atare trebuie sa hidratam si pielea. 
De la temperaturile foarte scazute, pielea mea, dar nu cred ca doar a mea tinde sa fie uscata, asa ca o crema hidratanta e foarte bine venita si foarte repede consumata. 



Sunt foarte incantata de cele doua produse. Dupa ce foloseam sapunul pe maini nu mai era neaparat necesara aplicarea unei creme deoarece, nu ramaneau uscate. Crema cu propolis si aloe (aloe 70%) hidrateaza foarte bine si matifiaza tenul. Este utila si in cazul unui ten acneic, alergii cutanate, abcese, furuncule, intepaturi de tantari, micoze etc. Aceasta are  foarte multe intrebuintari datorita cantitatii mari de aloe pe care o contine. O pun in geanta mea si este foarte la indemana atunci cand am nevoie de ea.


Samponul este o combinatie intre gel de aloe vera cu ulei din boabe de jojoba care asigura mentinerea sanatatii parului si a pielii capului, indeparteaza matreata si inlatura senzatia de prurit a pielii capului.
Trebuie sa recunosc ca am un tip de par mai ciudatel, astfel este gras la radacina si foarte uscat la varfuri, firul de par este foarte subtire, uneori am probleme cu matreata...asadar imi e foarte greu sa gasesc un sampon care sa functioneze din toate aceste puncte de vedere, sa mi se potriveasca in totalitate. Iar atunci cand il gasesc mi se invata parul cu el si trebuie sa il schimb (nu isi mai face efectul ca la inceput).


Samponul de la Forever imi place deoarece curata foarte, foarte bine parul si elimina matreata. Curata atat de bine incat dupa samponare trebuie sa folosesc un balsam sau o masca de par pentru a-l face moale si a-l peria cat mai usor. Din fericire am si balsamul pentru par de la Forever, imi place maxim, mi-l face moale si matasos. Il aplic pe lungimea firului de par pana la varfuri, nu aplic la radacini pentru a nu se ingrasa mai repede decat in ritmul lui normal.


Balsamul "minune" nu e doar un excelent balsam de buze care si-a facut treaba cu brio in acest sezon rece, ci are rol si in reducerea herpesului, arsuri, rani sau hemoroizi. Este o mica trusa de ajutor sau ca o mica farmacie in buzunar; il folosesc atunci cand fetita mea se zgaraie, are leziuni usoare la nivelul pielii sau mici iritatii.
Este mic, compact si incape foarte usor in orice geanta, portofel, ghiozdan, poseta etc.

In concluzie sunt foarte multumita de produsele de la Forever si pe viitor sper sa am ocazia sa testez si altele de la ei, gen mai stiu de o masca de fata tip servetel minune, de un gel de baut pe baza de aloe vera pentru energie, au foarte multe produse minunate care merita incercate si recumparate.
Voi ati folosit ceva de la ei? V-ar placea sa testati ceva anume? Pupici!

Comentarii

Postări populare