Testam produse de la "Pentru corpul tau"!

Buna fetelor!!!

Astazi o sa va vorbesc despre produsele primite de la cei de la "Pentru corpul tau". Am primit un coletel cu cate ceva ce ar trebui, dupa parerea mea oricui in casa. Sunt produse de ingrijire si igiena corporala, dar si produse pentru curatenia si intretinerea unui camin. Haideti sa vedem ce a rezultat in urma testarii lor!


Periutele pentru dinti sunt indispensabile oricui. Ele trebuiesc schimbate cat mai des, pentru o periere cat mai igienica si corecta. Eu am ales doua de la Colgate. Nu sunt cele mai performante, sunt doua periute normale...eu  le-am mai folosit si curata foarte bine. Imi plac cele care nu sunt nici foarte moi, dar nici foarte tari pentru a nu afecta gingiile, de aceea le-am ales. Le recomand! Au avut un pret foarte bun, deci cam pentru orice buzunar (ma gandesc ca sunt persoane care citesc acest articol si nu au un buget foarte mare pentru aceasta categorie de produse).


Ador tot ce insemna odorizant parfumat, mare - mic, cu rezerva, sub forma de spray, lumanare parfumata de la cei de la Glade. Sunt super, rezista si au tot felul de mirosuri dementiale. Cel mai mult imi place si anume "Relaxing ZEN". Trebuie neaparat sa il incercati. Si el a avut un pret foarte bun si il folosesc cu mare placere, ori de cate ori vreau sa reimprospatez mirosul in camera (bineinteles dupa ce aerisim foarte bine :)).


Cui nu ii trebuie o solutie pentru geamuri, mai ales acum cand ne apropiem cu pasi repezi de sarbatorile pascale. Cea de la Clin mi se pare cea mai buna, din cele incercate de pana acum. Curata foarte bine si cu o laveta de bumbac, rezolv treaba in 3 minute si cateva miscari! O recomand si pe ea pentru gospodinele mele!


Atunci cand vine vorba de frecat si dezinfectat baia, folosesc intotdeauna manusi pentru a nu imi afecta nici pielea de pe maini si nici unghiile. A avut un super pret si imi fac foarte bine treaba cu ele. O sa vedeti mai jos, faptul ca au venit foarte bine organizate (stanga-dreapata), in marimea 6.5.





Dischetele demachiante de la IZIS sunt super, sunt moi, grosute si nu imi zgaraie fata. Sunt unele care sunt foarte aspre si imi displac total. Eu le folosesc la fiecare demachiere si ca un mic secret, le puteti utiliza si ambele parti, pentru a nu cosuma un numar dublu de dischete. Si ele au avut un pret de super bun simt!


Pentru ca macar o data in viata ne-am confruntat cu o teava blocata, fie ea de la baie sau bucatarie, am comandat acest plic cu o solutie solida pentru a combate acest lucru. Este de la Mr. Muscle, iar mai ales in facultate "mi-a salavat viata" de foarte multe ori. Am turnat continutul plicului in interiorul tubului respectiv si apoi, incet am varsat apa calda. Pur si simplu acele granule in contact cu apa reusesc sa topeasca mizeria, parul, resturile, etc. ce au blocat teava de scurgere. Va recomand sa folositi manusi si masca.


Betisoarele igienice sunt si ele indispensabile in casa. Eu le folosesc in speta pentru curatarea urechii si lobului urechii, insa intrebuintarile sunt nenumarate: pentru a retusa make-up-ul, oja de pe unghii, pentru e sterge anumite locuri greu accesibile, gen interiorul unui electrocasnic etc. Sunt super, din bumbac si pentru 200 de bucati, pretul a fost mai mult decat accesibil.


Deodorantul pentru barbati de la Mennen Speed Stick, sub forma de sapunel miroase atat de bine, iar sotul este foarte incantat de el. Pentru el functioneaza cele 24 h de actionare si nu pateaza hainele.
Cateodata i-l mai "fur" si eu :)


Alcoolul sanitar sau spirtul, asa cum i se spune popular trebuie sa existe in orice casa. Nu se stie niciodata cand iti poate fi de folos, fie ca e vorba de o frectie pentru ca esti racit, vrei sa dezinfectezi baia sau bucataria, clantele pentru usi sau ustensilele pentru pensat, manichiura sau jucariile copiilor.


Sapunurile de la Dove sunt preferatele mele. Ma protejeaza, imi hidrateaza pielea dupa epilare, au miros frumos si au 0% alcool in consistenta. Le folosesc atat eu cat si mama mea de foarte multi ani. 
Cred ca am testat cam toate variantele de la ei, inclusiv cel cremos. 
Il recomand, mai ales ca a fost si la un pret foarte bun.


Aparatele de epilat sau big-urile de la BIC imi plac foarte mult, mai ales pentu ca nu irita pielea. Au trei lame si banda cu aloe vera, ceea ce ajuta la o epilara mai fina si fara sa afecteze pielea, de aceea le puteti utiliza si in cele mai sensibile zone. Au fost 4 plus 2, deci 6 bucati la un pret foarte bun.



Fetelor daca vreti sa faceti comanda sau sa cititi mai multe intrati pe site-ul lor. O sa gasiti foarte multe produse si foarte variate, de la multe brand-uri. Daca nu aveti timp sa mergeti la cumpararturi, aici puteti gasi la preturi super accesibile orice aveti nevoie. XOXO fetelor!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare