Sapunuri naturale cu ingrediente apicole de la Apidava!

Buna fetelor!!!

Astazi o sa va vorbesc despre sapunurile naturale de la APIDAVA!
Am primit 3 sapunuri cu ingrediente apicole, care fac parte dintr-o gama speciala din Franta: "Savon vegetal au miel"! 


Sunt naturale si contin: miere, propolis, laptisor de matca sau ceara (mai jos exista o descriere si efectele benefice ale acestora).
Ce va pot spune este faptul ca sunt preferatele mele, au un miros absolut superb si nu imi lasa pielea uscata, deci hidrateaza foarte bine!


Unul dintre ingredientele naturale excelente pentru ingrijire, dar si pentru curatare si pentru eliminarea bacteriilor este propolisul. Considerat un adevarat antibiotic natural, acesta dubleaza efectele antiseptice si antiacneice ale mierii. 
Un alt produs-minune al stupului, laptisorul de matca ajuta la hidratarea pielii uscate, are un rol de intensificare a procesul de refacere naturala a celulelor, imbunatatind tonusul si creand o piele cu un aspect tanar si catifelat.
Ceara de albine prezinta insusiri emoliente, cicatrizante si nutritive asupra pielii, avand si ea un efect de reintinerire asupra tenului. 

Am decis sa pastrez unul dintre ele asa cum este, cu folia de protectie, deoarece as vrea sa il asez in sifonier pentru ca miros super, super bine chiar si ambalate. In acest mod, in sifonierul pentru haine o sa fie tot timpul un miros placut, care iti incanta simturile!


Daca vreti sa aflati mai multe despre ele intrati pe site-ul celor de la APIDAVA! Eu vi le recomand cu drag! Sunt absolut geniale! XOXO fetelor!!!

Comentarii

Postări populare