De ce sampon profesional (Triodeluxe Cosmetics)?

Buna fetelor!!!

Poate v-ati pus vreodata intrebarea "Sa imi cumpar sampon profi sau nu?". De obicei, si eu alegeam sa cumpar sampon normal din comert pentru ca are un pret mai accesibil, insa samponul profesional nu se compara. Are un pret un pic mai mare insa sa stiti ca eu folosesc o cantitate mica de produs (depinde si de lungimea parului) si daca va cumparati si la flacon de 700ml sau chiar 1000ml va ajunge foarte mult timp, este mai rentabil si puteti avea norocul sa fie la reduceri. 

Din start ati facut economie la bani, intervalul de consum creste deoarece cantitatea este mare si aveti si un sampon profesional.



Eu il folosesc pe acesta de la Triodeluxe Cosmetics, in varianta de 700 de ml, infuzat cu lapte de nuca de cocos si aloe vera. Este folosit in salone profesionale si sunt tare multumita de el. Imi curata parul foarte, foarte bine, il lasa moale, il hidrateaza si are un miros placut. 


Este un sampon nutritiv si regenerant ce ajuta si la intarirea firului de par. Dupa spalare si uscare imi pot aranja parul mult mai bine, nu se incurca deloc.


Este un sampon fara siliconi, parabeni si coloranti. Este un produs format dintr-un amestec de ingrediente botanice, intr-o formula de calitate profesionala. Pentru mai multe detalii, puteti accesa site-ul lor aici.


Va pup fetelor!!! XOXO

Comentarii

Postări populare