Rasfat cu HERBAGEN!!!


Buna fetelor!!!

Haideti sa discutam un pic despre produse super bune, de calitate dar la un pret mai mic fata de ceea ce cunoastem deja. Brand-ul se numeste HERBAGEN, e prima data cand folosesc produse de la ei si sunt foarte incantata!


Este vorba despre aceste trei produse, ingredientele sunt aprox. 99% naturale, nu sunt testate pe animale si nu contin parabeni si parafine.


Am testat acest gel facial exfoliant, pretul este de 11 lei (un pret de foarte bun simt) si il puteti gasi aici.
Produsul vine intr-un tub de 150 ml, contine exfoliator celulozic si tensioactivi ce elimina celulele moarte, impuritatile, urmele de grasime si scuamele de pe piele.

Imi place acest produs, particulele pentru exfoliere sunt medii, eu insist cu el doar in zona nasului si fruntii, imi lasa pielea catifelata, curata si moale.


Am testat si aceasta apa micelara bifazica, pe care o puteti gasi aici
Produsul elimina sebumul, scuamele de pe piele, impuritatile si machiajul rezistent la apa.
Mie imi place doarece imi catifeleaza si hidrateaza pielea si costa doar 15 lei. 
Inainte de utilizare trebuie agitat flaconul.


Cel mai mult mi-a placut acest ulei de masaj bifazic, pe care il puteti gasi aici. Eu sunt innebunita dupa masaj si tot ceea ce tine de relaxare. Are un pret super bun de doar 24 de lei si vine intr-un tub de 150 ml.

Uleiul contine ca ingrediente active ulei de samburi de struguri, aloe vera gel si vitamina E. Toate acestea contribuie la hidratarea si hranirea intensa a epidermei, diminuarea iritatiilor, vergeturilor, ridurilor si la tratarea varfurilor de par despicate. 
Asadar are mai multe beneficii si poate fi folosit pentru mai multe eventuale probleme.



Daca doriti sa vedeti si alte produse de ale lor, le puteti gasi aici pe site. Dupa pararea mea, raportul pret-calitate este super bun si merita sa le incercati. Pana dat viitoare, va pup fetelor!!! XOXO

Comentarii

Postări populare