ELEMIS - produse de calitate superioara!

Buna fetelor!!!

Astazi avem articol nou despre brand-ul ELEMIS. Vi l-am mai prezentat la mine pe blog intr-un articol anterior in care va spuneam ca am fost super incantata de produsele lor. Sunt foarte fericita si incantata si de aceasta data sa va prezint doua "bunatati" de la ei. Dupa cum v-am mai spus, acest brand are produse de calitate superioara, sunt produse de lux, iar ceea ce va cumparati de la ei, sa stiti ca isi merita fiecare banut. 



Cele doua produse sunt travel size si s-au potrivit de minune deoarece au fost perfecte in luna de miere. Stiti cum e cu bagajul de cala si cel de mana.. la aeroport, trebuie sa respectam anumite reguli, depinzand de fiecare companie aeriana. 


Primul produs este o solutie pentru demachiere (o puteti gasi aici in varianta full size). 
Solutia are o formula delicata, dar foarte eficienta. La mine a functionat super, machiajul ochilor a fost inlaturat instant, machiajul buzelor (in cazul meu, am folosit un ruj lichid mat persistent) si al mascarei rezistente la apa, aproape instant...am revenit o singura data la rimel. Este foarte eficienta fata de ceea ce am folosit pana acum si nu imi lasa tenul uscat, e un lucru important de precizat.


Ca si mod de utilizare, trebuie agitat bine, pentru a combina elementele si se aplica pe o discheta demachianta. Delicat, prin miscari lente se sterge make-up-ul dorit.



Exfoliantul de la ELEMIS, cred ca este cel mai delicat din toate cele incercate pana acum (il puteti gasi aici, in varianta full size). Este super bland cu pielea, dar in acelasi timp cu un puternic efect. 

Imi place pentru ca imi lasa pielea stralucitoare si moale. Aceasta contine micro-sfere de jojoba, ce sunt amestecate cu particule de trandafir, pentru a exfolia delicat suprafata pielii.

Il puteti folosi saptamanal, se inmoaie pielea prima data, apoi prin miscari circulare se maseaza. Se clateste cu apa calduta. Si din cauza marimii, dar si pentru ca tenul este cel mai sensibil, eu l-am folosit si l-as folosi doar pe fata. 


Daca ati folosit produse de la ELEMIS sau vreti sa incercati, sa imi lasati in comentarii va rog. 
Pana data viitoare va pup fetelor! XOXO... pupici!!!

Comentarii

Postări populare