Review produse - Trendline Cosmetics

Buna fetelor!

Astazi o sa va prezint cateva produse exclusiv pentru ingrijirea  fetei. Sunt produse testate integral de catre mine (cu exceptie crema de fata) de la brandul Trendline Cosmetics. Am mai vazut produsele lor in Carrefour, cel  mai des dar niciodata nu am avut ocazia sa le testez. Sa vedem ce a iesit?!


Sunt doua masti de fata, o crema de fata si o folie cu un concentrat de uleiuri.


Prima masca de fata este de la Schaebens si are impartita in 2 pliculete diferite pentru 2 utilizari. Este o masca antirid (o puteti gasi aici), este foarte usor de utilizat (eu am aplicat-o cu ajutorul unei pensule), contine ulei de jojoba, aloe vera, extract de bambus si unt de Shea.
Instructiuni de utilizare: Dupa curatarea prealabila a tenului, se aplica un strat fin si uniform pe fata si decolteu. Evitati zonele din jurul ochilor si a buzelor. Lasati sa actioneze timp de 10-15 minute, apoi tamponati reziduurile cu un servetel cosmetic moale. Nu clatiti! Produsul poate fi utilizat de multe ori pe saptamana.
Nu am foarte multe riduri, dar mi-a placut deoarece mi-a lasat tenul catifelat.


A doua masca este una de peeling cu capsuni. Aceasta miroase foarteee bine si are mici particule abrazive. Imi place mai mult fata de prima, mi-a lasat tenul proaspat, catifelat si soft.
Instructiuni de utilizare: Se plica pe tenul curatat in prealabil, evitnd zona ochilor si a gurii. Lasati sa actioneze 10 min si apoi clatiti cu apa calduta bine bine.


Schaebens Crema Marea Moarta cu minerale si oligoelemente (o gasiti aici): calmeaza pielea iritata, previne aparitia cosurilor si a punctelor negre, nu contine coloranti si parfum si este recomandata pentru ingrijirea pielii cu neurodermatita si psoriazis.
Aceasta crema a folosit-o logodnicul meu deoarece el are tenul acneeic si gras. Dupa cateva utilizari am observat faptul ca nu mai avea tenul atat de gras (nu mai lucea), ceea ce mi-a placut bineinteles.







Acest concentrat mi-a placut foarte mult, pentru ca eu am tenul normal spre uscat si folosind cate o capsula in fiecare seara mi l-a hidratat foarte, foarte bine. Daca sunteti curioase sa le incercati, le puteti gasi aici.


Pana data viitoare pupicei fetelor!!! XOXO

Comentarii

Postări populare