Produse de ingrijire de la Green Lab!

Buna fetelor!!!

Sa va povestesc un pic despre produsele de ingrijire de la Green Lab! Le-am primit in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap#1. Pana acum nu am mai auzit de ei, dar
 ce va pot spune in urma testarii este faptul ca sunt foarte bune si prietenoase cu tenul.



Am primit trei produse destinate ingrijirii tenului si anume, o crema de zi, o apa micelara si o mostra cu crema de noapte.


1. Crema de zi (o gasiti aici) este foarte hidratanta si uneori o folosesc si ca primer. Eu am tenul normal spre uscat asa ca m-am bucurat tare mult ca hidrateaza atat de bine. Se absoarbe rapid dar sa aveti grija sa nu ajunga produs pe buze, deoarece din greseala "am gustat" si este un pic amara. 


Aceasta contine ulei din samburi de struguri (cred ca din acest motiv e un pic amara) si vitamina E, in principal. Se prezinta ca un tub si are pompita, se aplica foarte usor si are o textura fina, cremoasa.


2. Apa micelara (o gasiti aici) curata bine, mai ales rujurile care persista foarte mult. Este destinata fetei, ochilor si buzelor, nu contine parfum si calmeaza tenul. Eu folosesc apa micelara dupa ce am demachiat anterior cu lapte demachiant, astfel in simt fata 100% curata, fara niciun reziduu de machiaj, fond de ten, mascara sau ruj.


3. Mostra cu crema de noapte (o gasiti aici, full size) contine acelasi ulei din samburi de struguri ca cea de zi, vitamina E etc. Produsul este intens nutritiv si reparator. Mi-a placut foarte mult dar s-a terminat repede. :) Am folosit-o in fiecare seara, dupa demachiere.


Ma declar multumita si o sa le folosesc in continuare cu mult drag, pentru ca stiu ca sunt produse naturale, fabricate in Romania de farmacisti si medici. Mai multe detalii gasiti pe site-ul lor aici. Voi ati incercat produsele de la Green Lab? Daca da, ce perere aveti? XOXO pupici

Comentarii

Postări populare