Machiaj pentru 8 Martie cu Makeup Shop Romania!

Buna fetelor!!!

Se apropie ziua de 8 Martie si cu toatele ne dorim sa aratam cat mai bine si sa fim cat mai cochete. Acest lucru include tinuta, geanta, aranjatul parului, parfumul, manichiura, pedichiura si nu in ultimul rand make-up-ul! Bineinteles, toate acestea depind de locul unde sarbatorim ziua noastra, a femeilor!
Eu o sa va prezint o paleta de make-up si un ruj lichid mat de la Makeup Shop Romania cu care veti face senzatie!


1. Paleta cu farduri (o gasiti aici) - are culori foarte frumoase, pamantii si pigmentate. Mi-a placut de cand am deschis-o. Contine 5 farduri mate si 7 sidefate. Pensula este lunga si are 2 capete cu cate 2 parti din buretel negru. Eu am folosit si pensulele mele personale, acestea aplicand mult mai bine produsul.




2. Rujul lichid mat (il gasiti aici) - are o culoare foarte frumoasa, nu este pretentioasa si se asorteaza cam la orice tinuta. Odata aplicat produsul se fixeaza foarte bine, are o textura catifelata si rezistenta mare pe buze. Il gasiti pe site-ul lor in 18 nuante superbe.



Recomand cu drag aceste produse, sunt foarte bune atat din punct de vedere calitativ cat si la pret, iar daca intrati pe site-ul lor gasiti nenumarate noutati, seturi si promotii.
 Voi ati incercat produsele lor? Ce parere aveti? XOXO pupici

Comentarii

Postări populare