Idei de martisoare de la Handmade Atelier!

Buna fetelor!!!

     Va vin in ajutor cu idei de martisoare, pentru ca tot se apropie 1 Martie si cu toatele ne dorim sa daruim ceva special mamei, prietenei, nasei, matusii, surorii etc. Mie imi place sa ma organizez mai din timp pentru a fi puse la punct toate. Imi displace ca pe ultima suta de metri sa alerg dupa cadouase.

     Asa ca, in cautarea mea am avut norocul sa intalnesc o doamna tare, tare draguta care realizeaza manual adevarate "bunatati" sau "dulcegarii" de martisoare, absolut superbe. Se stie ca sunt indragostita la maxim de lucurile realizate handmade. De ce?! Pentru ca fiecare in parte are o povestioara in spate, fiecare amanunt a fost gandit, lucrat cu atentie si dibacie, rezultand in final ca acel lucru sa aibe un pic de suflet, pe toate le puteti gasi aici Handmade Atelier (facebook).

     In ziua in care am primit coletul am fost tare nerabdatoare sa il deschid, sa vad cum sunt, sa le studiez din aproape si am fost tare incantata de ele. Acestea sunt:


     Sunt atat de ingenioase si niciuna nu seamana cu cealalta, fiecare in parte fiind gandita si realizata milimetru cu milimetru. Sunt indragostita de ele si le recomand cu mare drag, chiar merita daruite persoanelor dragi. Am un mare respect pentru doamna Topan Elena, pentru creativitate, dibacie, atentie, dragoste si daruire. Se vede foarte clar faptul ca iubeste ceea ce face!


     Creatiile dansei se nasc din iubirea pentru frumos si natura. Am stat un pic de vorba, fiind o persoana foarte deschisa si ii multumesc cu aceasta ocazie. Din ce am mai povestit, am aflat ca e mama a doua fete minunate si foarte diferite. Cuvintele ei au fost cam asa: " Energia si veselia lor (a fetelor) nelimitate sunt cele care ma inspira in a crea lucruri vesele si colorate". Cat de frumoase sunt aceste cuvinte! 


     Ceea ce am observat este faptul ca foloseste foarte multe elemente din natura, practic frumusetile acesteia sunt cele care prind viata in creatiile dansei. Acesta pasiune pentru natura s-a dezvoltat in urma copilariei pe care a avut prilejul de a o trai la tara si datorita drumetiilor. Am spus "prilej" pentru ca asa simt si eu...am copilarit la tara, deci iubesc natura, poate si din acest motiv am fost super dechise una fata de cealalta. 


     Mi-a povestit faptul ca, de fiecare data cand ajungea acasa era imposibil sa nu aibe ceva: o cochilie de melc, o crenguta speciala, o bucatica de scoarta de copac diferita, o ciupercuta, sau lucruri care pur si simplu ii atrageau atentia si decora cu ele un loc special numit "casuta din povesti". Deci, de aici reiese ca avea inca din copilarie, ochi pentru frumos si se vede foarte clar acest lucru in ceea ce creeaza. 


      Pasiunea si talentul s-au mostenit din familie, bunicul dansei fiind tamplar (o rasfata cu jucarii din lemn unice) si de la mama, fiind o iubitoare a crosetatului si tricotatului (dansa realizaeaza la randul ei, lucruri unice si frumoase, in adevaratul sens al cuvantului).


     Asadar, fiecare pisoi, broscuta, cheie, ursulet, bufnita, floricica etc. reprezinta o imbinare de dragoste pentru natura, lucru manual, pasiune, minutiozitate si daruire de suflet. Toate acestea s-au cultivat de-a lungul anilor, astazi materializandu-se in creatiile handmade ale dansei.


Mi-a spus ca cel mai mult ii place sa vada zambetul si bucuria celor care primesc un obiect realizat in atelierul ei. Ma destainui si va spun sincer, ca si acum ma mai uit la ele din cand in cand, le admir si de abia astept sa vad si zambetul celor carora o sa le daruiesc, pe mine cu siguranta m-au inveselit. 
Unele sunt chiar haioase! :)) Cred ca si asta vrem, ceva care sa ne descreteasca fruntile!


     Daca vreti sa stiti tehnica cu care sunt rasucite acele fasii de hartie colorata, se numeste "quilling". Din curiozitate, am cautat youtube si concluzia este ca iti trebuie multa rabdare si pasiune sa realizezi aceste lucuri. Ele sunt decorate cu scoarta de copac, licheni, frunze, pastai, crengute, floricele, fructe uscate, etc. Si ce este si mai interesant este faptul ca aceste decoratiuni sunt culese chiar de dansa in cursul drumetiilor sau plimbarilor prin natura, impreuna cu familia.


     Daca vreti sa bucurati pe cei sau cele din jurul vostru, cu ceva unic si special vi le recomand cu mare caldura. Va plac aceste martisoare? XOXO (pupici si imbratisari).

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare