Geanta piele naturala - MANIER.RO

Buna dragii mei!

Cu ceva timp in urma v-am povestit si aratat o superba gentuta de la Manier din piele naturala, perfecta pentru sezonul cald...avand o culoare roz pudrat...super bombonicioasa!

Va las aici link catre articol daca doriti sa vedeti ceea ce am scris acolo.

                

Am avut-o acum cateva saptamani la un eveniment si anume o nunta. A fost perfecta deoarece s-a potrivit cu rochita si marimea ei a fost perfecta pentru ca am avut multe cu mine.

E foarte incapatoare si asta m-a ajutat pentru ca am avut-o si pe fetita mea si atunci cand ai un copilas ai si multe lucruri de carat: suzeta, apa, biberon, servetele umede si uscate, jucarii etc.

                   

In articolul de astazi o sa va prezint un pic in ceea ce consta ingrijirea articolelor din piele (in cazul meu o geanta). In primul rand cei de la Manier.ro mi-au trimis un saculet din panza care se strange in partea de sus, potrivit pentru depozitare.

Gentutele din piele, la o perioada de timp sau cand ni se pare noua ca au nevoie de curatare, trebuie sterse cu solutii speciale pentru piele. Rolul acestor solutii este de curatare dar si de protejare impotriva agentilor externi: ploaie, umezeala, soare, praf, vant etc.

                   

Nu pulverizam solutia respectiva direct pe geanta, ci folosim o bucata de material din bumbac.

In cazul in care in geanta persista mirosuri neplacute, punem un pliculet cu bicarbonat de sodiu in interiorul gentii si o inchidem.

Daca nu reusim sa curatam, exista spalatorii/curatatorii care sunt specializate pentru articolele din piele naturala.

Atunci cand o depozitam pentru mai mult timp ar fi bine sa o umplem cu hartii/ziare sau cu ce avem prin casa pentru a-i pastra forma.

Sa nu punem mainile pe geanta, imediat dupa ce am folosit o crema hidratanta de maini.

Sa ferim geanta de parfum sau fixativ.

             

Daca respectam aceste sfaturi vom avea o geanta frumoasa pentru o lunga perioada de timp!

Apropo am vazut foarte multe modele dragute si la sectiunea de genti din piele intoarsa, daca doriti sa va caltiti ochii cu ceva frumos. :)

Sper sa va ajute aceste cateva mici sfaturi. Va plac gentutele de la cei de la Manier?

Comentarii

Postări populare