Geanta din piele de la Manier

 Buna dragii mei!

Astazi o sa vorbim despre super cadoul meu primit de la domnul Iepurila in acest an si anume o geanta din piele 100% naturala superba! Aceasta este de la un magazin online de genti, accesorii si cosmetice, care se numeste Manier. Va las aici link catre site-ul lor si intrati numai de curiozitate sa vedeti cate modele de genti absolut inspirabile, frumoase, elegante sau sport, feminine si de calitate au...sigur va va placea ceva.


Eu una nu am stiut pe care sa o aleg...erau atat de multe care imi placeau si deja le vedeam, le vizualizam in anumite tinute purtate. Aceasta este castigatoarea! :) Imi place atat de mult, e culoarea roz prafuit, e feminina, e delicata dar incapatoare, e atat de placuta la atingere, se vede si se simte ca e din piele naturala 100% si e de calitate superioara.

E lucrata si cusuta foarte minutios si atent...nu am gasit nici macar o atisoara sa atarne inestetic sau neglijent pe ea. A ajuns la mine foarte bine ambalata si mi-au trimis si un saculet din panza, in care o pot depozita atunci cand nu e port. Vreau sa am mare grija de ea pentru ca e preferata mea de pana acum, din tot ceea ce am. Interiorul gentii este de culoare rosie si e tot din piele, mai contine si o parte detasabila, prin sistem de prindere cu capse pentru a se forma 3 compartimente si astfel se poate delimita mai bine continutul.

Daca nu o dorim, se poate desprinde si folosi separat de exemplu ca un portfard pentru atunci cand calatorim, iar geanta va avea un singur compartiment...foarte incapator de altfel. Geanta se prinde cu 2 capse foarte usor de inchis si deschis, are 2 manere mici si o curea detasabila pentru a putea fi purtata pe umar sau in stil postas, atunci cand ai mainile ocupate cu cumparaturi, bagaje, acte sau in cazul meu cu bebe (dupa cum stiti am o fetita de 1 an si 9 luni).

Eu o vad versatila si bombonicioasa, perfecta pentru primvara si vara dar, de ce nu si toamna si iarna atunci cand dorim un pic de culoare pentru a ne inveseli ziua. Imi place enorm si o recomand cu drag si pe ea dar si pe cei de la Manier.ro...felicitari pentru seriozitate, pentru transport, pentru calitate si paleta larga de oportunitati.

Si inca un plus, pentru atunci cand asezam geanta pe o suprafata aceasta nu va atinge deoarece are 4 picioruse din metal care vor proteja pielea de zgarieturi sau murdarie. Un lucru important de precizat este faptul ca o sa primiti garantie pentru genti, plicuri, rucsacuri, curele, portofele si accesorii din piele naturala.

Pentru a avea o viata cat mai lunga, exista produse speciale pentru a intretine pielea naturala si asta intentionez sa cumpar in viitorul apropiat. Raportul calitate - pret este unul foarte bun, avand in vedere ca o geanta din piele naturala o poti folosi foarte multi ani si sa stiti ca inca au reduceri de iepuras la ei pe site. Si au modele si pentru brabati, asa ca daca doriti sa faceti un cadou de calitate unei persoane dragi este site-ul potrivit. 

Sigur va fi o geanta iubita de catre mine, placuta care va impresiona. Daca v-am convins, va invit la ei pe site si pe facebook si sa imi spuneti daca v-a placut vreun model anume. Iar daca tot vine vara, un accesoriu din gama de genti dama roz va fi perfect pentru a va completa outfit-ul. Pupici!!!

Comentarii

Postări populare