Tablou de familie - handmade!

 Buna dragii mei!

De multe ori ati vazut articole de ale mele care cuprindeau si descriau lucruri realizate handame: fie martisoare, bradut de lemn cu poze, tablouri, sapunele sau lumanari parfumate etc. si stiti cat de mult le iubesc. 

                   

Am avut norocul sa intalnesc o doamna tare draguta si talentata care a realizat un tablou cu familia mea...este absolut superb, este facut cu suflet si din iubire si asta se vede. Doamna Mirela Gratiana este cea care a realizat acest tablou minunat si pe aceasta cale ii multumesc din nou, o sa fie pastrat si iubit multi ani de acum incolo. Va las aici link catre pagina de instagram si aici link catre pagina de facebook a doamnei ca sa vedeti ce alte lucruri minunate mai realizeaza. Tabloul are 20 cm si este realizat pe rama gherghef. Va las si link direct catre magazniul ei online.


Conturul, initialele si anul sunt cusute cu cele doua maini talentate ale doamnei, iar restul este pictura. Pare a fi vintage insa inca se simte mirosul de vopsea pe el. Mi se pare absolut faptul ca doua maini pot realiza asa ceva...trebuie sa ai inspiratie, rabdare, iubire, daruire, talent si atunci totul vine de la sine. 


Toate lucrurile handmade au o tusa de personalitate si parca sunt insufletite deoarece cineva s-a chinuit o perioada de timp sa le faca. Oamenii acestia trebuie apreciati super mult pentru ceea ce daruiesc...si anume emotie. Noua ne place tare mult, il apreciem, este deja atarnat pe perete si de fiecare data cand il vad zambesc.

Voua cum vi se pare? V-ar placea asa ceva?

Comentarii

Postări populare