Parfum de la Cosmetice by Sara!

 Buna dragii mei!

Astazi o sa vorbim despre un anumit parfum, pe care mi-l doream de ceva timp si anume Tobacco Vanille de la Tom Ford! Este un parfum oriental picant, unisex si se poate folosi pe tot parcursul anului, atat seara cat si ziua...in functie de preferintele fiecaruia.

Am avut norocul sa gasesc acest parfum remake de la Cosmetice by Sara, care a ajuns la mine foarte repede si intact...a fost ambalat foarte bine si tin sa multumesc pentru asta.

Cele 2 note dominante sunt tutunul si vanilia, completate de accente picante. Inima fascinanta este alcatuita din boabe de tonka, flori de tutun si cacao. Baza este formata din note de fructe uscate si de lemn.

Imi place mult sa il port seara si in zilele mai reci, nu stiu de ce...asa ma inspira pe mine acest parfum. Are un pret accesibil tuturor si fiind atat de ok merita sa il incercati!

Sticla este neagra cu auriu...frumoasa si sexy ca cea din marile magazine, capacul fiind realizat dintr-un material greoi si de calitate superioara! Mirosul acestuia persista in jur de 12 ore sau mai mult (depinde unde este aplicat pe haine, par sau piele) si este la fel ca cel din magazinele de specialitate (ca miros). 

Ma bucur ca am avut ocazia sa incerc un parfum remake de asa buna calitate! Voi ati incercat? Va place?

Comentarii

Postări populare