Bradut foto de la "Miros de lemn"!

 Buna dragii mei!!!

    In primul rand va urez LA MULTI ANI si tot ce va doriti in acest an sa se indeplineasca! Sper sa fie un an si mai bun fata de 2020...important este sa fim sanatosi. Vreau sa va vorbesc despre un cadou primit de la MIROS DE LEMN, un bradut superb de lemn. In loc de globulete atarnate avem fotografii prinse cu clestisori.



Dupa cum stim, orice poveste are un miros...iar povestea lor are miros de lemn. Pasiunea lor a inceput sa prinda viata, din dragostea pentru frumos. Cel mai frumos proiect al lor de pana acum este bradutul foto. Mie mi-a placut maxim ideea. Nu are miros de brad, ci miros de amintiri, deoarece este impodobit cu cele mai frumoase fotografii. Bradutii vin in mai multe culori, deci se poate alege in functie de preferinte. 


Il face special si faptul ca poate fi de nelipsit din casa oricui: poti schimba fotografiile ori de cate ori doresti, sau in functie de anotimp, ori daca te-ai plictisit de poze poti atarna cerceii sau bijuteriile mai sofisticate sau mai pretentioase, sau daca vrei sa le ai la indemana repede, pentru nu a mai pierde timp sa cauti prin casute de bijuterii. Eu asta o sa fac dupa ce trece sezonul rece.

    
    Este special pentru mine deoarece am ales 10 poze cu evenimentele cele ma importante din viata mea. Le-am asezat de la baza, in ordine cronologica si mi se pare a fi super de efect si plin de emotie. Aproape toata viata mea este imprimata acolo. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ceea ce am!


Prima data cand l-am vazut, am crezut ca o sa il astept pe sot ca sa il monteze, insa e foarte usor de montat...nesperat de usor...intr-un minut nu am avut ce face, deoarece a venit cu tot cu suruburi, iar gaurile erau deja facute. Mi-a trebuit insa o surubelnita stea pe care o aveam prin casa siiiii GATA!



Multumesc Miros de lemn pentru acest dar minunat. O sa il admiram si o sa il folosim cu mare drag! O idee foarte inspirata pentru oamenii calzi care iubesc fiintele, amintirile si viata! Multumim ce daruiti emotie.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare