Accesorii mama-fiica!

                                                                                        


Buna dragii mei!!!


    Revin cu un articol nou, tare drag mie, despre doua accesorii mama-fiica, pe care le-am indragit din prima secunda de cand le-am vazut. Dintotdeauna mi-am dorit o fiica si Dumnezeu mi-a indeplinit acest vis...am o fetita de un an si sase luni frumoasa si sanatoasa! Nu mi-o puteam imagina altfel decat asa cum este acum! Imi plac tare mult accesoriile, hainutele sau orice vine ca un pachet pentru mama-fiica.

         O fata tare draga mie, Ioana de la Accessories by Ioana Fodor realizeaza manual niste accesorii absolut minunate...si nu doar seturi mama-fiica ci si pentru doamne si domnisoare. Daca intrati pe instagram-ul sau facebook-ul ei veti gasi o multime de modele...sigur va va placea ceva de acolo.



Ioana are mainile de aur...iti trebuie multa rabdare, indemanare, dragoste si pasiune ca sa poti realiza asa ceva. Imi plac tare mult lucrurile handmade...au o tusa de personalitate si parca le porti si cu mai mult drag!


Funditele sunt foarte bine croite, dintr-un material de calitate...o sa se pastreze cu siguranta ani buni de acum incolo si asta intentionez sa si fac, sa ii ramana Alesiei. De abia astept sa gasim o ocazie speciala sa le purtam impreuna.




Se poate purta asa cum am ales eu, gen papion dar le poti atasa de o haina ca si brosa sau la o gentuta de material sau sa o prinzi cumva la par...posibilitati sunt multe, trebuie doar un pic de imaginatie!



Multumesc mult draga mea Ioana! Multumesc ca daruiesti emotie si bucurie prin ceea ce realizezi! 
Va pup dragilor!

Comentarii

  1. Sunteti minunate! Ma bucur mult ca indragiti accesoriile realizate de mine! Multumesc din suflet pentru apreciere si recomandare! A fost o mare placere sa le realizez! Va imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare