Produse handmade - naturale de la CARE FOR SKIN!

 Buna dragii mei!


    Cu totii suntem in aceasta perioada, de sarbatori intr-o fuga continua dupa cadouri pentru cei dragi noua! Chiar daca am traversat impreuna acest an mai putin placut, avand in vedere virusul, eu cred ca am ramas la fel, nu ne-am schimbat cel putin sufleteste si chiar reusim sa ne bucuram si mai mult in prag de sarbatori atat de familie, cat si de brad, de bucate, de timp pentru noi insine, de o ciocolata calda, de o paturica pufoasa, de un rasfat cu produsele noastre preferate, chiar la noi acasa. Eu cel putin asa ma simt!!!

                   

    Un cadou mai de suflet nici ca exista: ori ceva realizat de manutele noastre, ori produse sau obiecte realizate de altcineva dar tot handmade. Daca mai sunt si naturale si mai bine (ma refer la produse cosmetice sau de ingrijire a corpului etc.)!!! Invatam sa protejam natura si odata cu ea ne protejam si pe noi!

    Un astfel de cadou am primit eu de la draga mea prietena de la Care for skin! Sunt cateva minunatii, absolut "delicioase", care miros superbbb si arata intr-un mare fel! Sunt trei lumanari pe care le puteti darui separat, inserandu-le in alte cadouri, sau le puteti oferi pe toate trei la un loc...si un set de trei sapunele naturale, care arata si miros fabulos. Sunt foarte atenta la detalii, asa ca nu pot sa nu observ faptul ca sunt ambalate foarte, foarte frumos cu o fundita "craciunistica"...imi era mila sa le folosesc, dar am incercat sapunele sa vad daca sunt si hidratante. Si?! Da...mi-a placut faptul ca mi-a lasat pielea fina, mai ales acum cand trebuie sa ne spalam pe manute mai des ca niciodata!



O recomand cu mare drag, deoarece preturile sunt ok si in realizarea lor (pentru fiecare in parte) depune foarte multa dragoste, daruire, pasiune, efort si timp. Ingredientele sunt alese cu atentie si grija!



Lumanarile mele sunt cu magnolie si decorate cu galbenele, iar sapunelele verzi sunt cu menta (au menta pulbere in compozitie si sunt usor exfoliante) si inimioara are un miros demential de lavanda!




Multumesc tare mult draga mea, pentru produse si atentia cu care le-ai ambalat! Felicitari pentru ceea ce faci! Fetelor si baietilor daca sunteti in pana de idei pentru cadourile de Craciun, va invit sa vizualizati pagina de facebook Care for skin si poate va place ceva de acolo! Multumesc! Pupiciiii!!!!



Comentarii

Postări populare