Se poarta natural si sanatos - Arboria Plant si Apiland!

 Buna fetelor!!!

Cred ca v-ati dat seama din brand-urile din titlu, despre ceea ce o sa vorbim astazi. Imi sunt doua branduri dragi care nu m-au dezamagit prin calitate, seriozitate si bun gust. Tuturor ne place ideea de a manca mai sanatos, de a trai mai sanatos, de a folosi produse naturale, iar pentru acest lucru este important sa tinem cont de ceea ce utilizam si firma care le produce. 

De ApiLand v-am mai vorbit pana acum, stiti ca ador in special mierea lor de albine. In cadrul evenimentului Galati Beauty Swap am avut placerea de a mai primi un borcanel cu miere de tei, super gustoasa si sanatoasa. Ori de cate ori am pofta de ceva dulce, putina cu miere pe paine, sau biscuite este tot ceea ce imi doresc. Zaharul nu il mai folosesc pentru a indulci cafeaua sau ceaiul atata timp cat am miere in dulap.




  Am primit si o tinctura de propolis. Am auzit de la bunica mea de ea dar nu am folosit-o niciodata. Este foarte buna pentru durerile in gat. Se foloseste prin pulverizare, cate 2-3 pufuri de 3 ori pe zi. 
Asa scrie pe ambalaj, insa la ce dureri am avut eu, am folosit-o mai des de atat. 
Nu are un gust extraordinar de bun dar a avut efect. Daca vreti sa intrati la ei pe site, il gasiti aici.


 Si de brand-ul Arboria Plant v-am mai vorbit, ador uleiul de cocos de la ei. Imi place la nebunie si doar de la acest brand folosesc. Dupa cum v-am mai spus si in alte articole, eu utilizez uleiul de cocos in special dupa epilare. Este extraordinar de bun si isi face treaba de 1000 de ori mai bine decat o crema speciala pentru dupa epilare. Hidrateaza pielea si cel mai important o calmeaza pentru a nu se irita. Nimeni nu isi doreste asta?! Mai ales cand ai un eveniment special si te-ai epilat in graba cu lama. 



M-am bucurat atunci cand am primit acest ulei esential de menta pentru ca am citit despre el dar nu imi cumparasem pana atunci. Trebuia sa ajung la un plafar :))) Acesta este folosit foarte des pentru aromaterapie si asa il utilizez mai ales, acum ca s-a racit vremea si trebuie neaparat sa aprind o lumanare parfumata sau sa folosesc acel suport de ceramica pentru uleiuri esentiale (3-5 picaturi la 30ml). Il mai puteti folosi pentru masaj de relaxare si anume se amesteca 3-5 picaturi in 50 ml de ulei de masaj. 
Hmmm...masaj...ador masajul...:)))
Daca vreti sa intrati la ei pe site, il gasiti aici.


Daca va plac acest produse lasati-mi in comentarii!!! Va pup fetelor!!! XOXO

Comentarii

Postări populare