Tatuaj, sampon si vopsea de par cu Henna!


Buna fetelor!!!

Cred ca stiti cu toatele celebrele tatuaje cu henna. Sunt spectaculoase, speciale, arata super bine doar ca nu tin o eternitate. Am avut si eu pe mana stanga si ce pot sa va spun este ca atrageam toate privirile. Toata lumea admira tatuajul si ma intreba unde l-am facut si cum se simte. Daca vreti sa incercati este super fain si va incurajez, o data in viata se merita! Daca vreti, stiu pe cineva care face acest lucru cu daruire si dragoste si anume Henna Art&Beauty Design by Gety (pagina de facebook).


In cadrul evenimentului Galati Beauty Swap #3 am primit vopsea si sampon cu extract de henna. Nu auzisem pana atunci si nici nu incercasem. Dar aceste produse exista si sunt comercializate.


Vopseaua de par si samponul de la BIORITA sunt pe baza de henna. Imi place site-ul lor pentru ca poti gasi toate informatiile si instructiunile necesare vopsirii parului si ingrijrii acestuia. 


In punguta am gasit tot ceea ce este necesar si anume: vopseaua de par, samponul special ingrijirii parului vopsit cu acest tip de vopsea, manusi, masca de par si instructiuni. Eu am primit culoarea castaniu inchis. Insa eu ma vopsesc de obicei negru violet asa ca nu mi s-ar potrivi culoarea. Am daruit-o si promit ca dupa folosire voi reveni cu un articol sa va spun ce si cum. Oricum ideea de vopsea 100% naturala suna super bine si ma bucur ca se incearca sa se realizeze produse cu cat mai putine chimicale.


Daca vreti sa aflati mai multe si sa cititi despre acest tip de vopsea puteti accesa site-ul lor  aici.



Am mai primit de la NATURISTI un sampon de par cu extract de henna. Pe acesta l-am folosit, chiar mai am un pic si il termin. Mi-a placut pentru ca nu mi-a incarcat parul, mi l-a lasat stralucitor si chiar mi-a intarit firul de par, insa nu pot spune ca mi s-a potrivit 100%. Eu am parul gras la radacini, uscat la varfuri si mici probleme cu matreata. Acest sampon este potrivit cuiva care nu are probleme speciale cu parul si il poate folosi lejer. Are un miros placut si curata parul super bine. Insa la cate probleme am eu cu parul trebuie sa folosesc ceva mai potrivit. De aceea imi place sa alternez sampon tip tratament cu sampon pentru par normal.


 Daca doriti sa cititi mai multe, sa vedeti ce variatate de produse naturale sunt, accesati site-ul lor aici.
Daca ati folosit produse pe baza de henna sau vreti sa incercati, lasati-mi in comentarii!!! Va pup!


Comentarii

Postări populare