Regivero perfect pentru parul meu!


Buna fetelor!!!

Astazi o sa revin cu un articol despre sampoane pentru frumosul nostru par. Recent am descoperit un nou brand numit REGIVERO! Am fost un pic reticenta la inceput dar acum m-am convins. In alegerea samponului potrivit pentru tine, cel mai important lucru este sa iti cunosti tipul de par. Al meu este unul subtire, pisicos, cu tendinte de ingrasare la radacini si uscat la varfuri, imi si cade foarte mult si are si matreata, in functie de samponul pe care il folosesc. Asadar este un pic mai complicat...

                   
De la acest brand am incercat 2 sampoane, unul importiva matretii si unul impotriva caderii parului si 2 lotiuni specifice fiecarui tip de sampon.


La evenimentul Galati Beauty Swap ni s-a explicat fiecare tip de par si cam ce ar trebui sa cumparam. Acestea doua de mai jos le-am folosit o perioada de timp, nu tocmai mare dar nu pot spune ca au avut un efect WOW. Desigur parul meu nu a mai cazut ca inainte, cateodata imi era teama sa imi perii si parul. O sa le folosesc in continuare, deoarece cred ca trebuie utilizate un interval mai mare de timp pentru a isi face efectul 100%.




Ceea ce mi-a placut la ei este sinceritatea si increderea pe care o da cumparatorului. Aveti o garantie de satisfactie in fiecare cutie a produsului si un formular de retur in cazul in care acestea nu iti plac. 
Super ok din punctul meu de vedere!



Aceste doua produse mi-au placut cel mai mult si anume samponul impotriva matretii si lotiunea pentru regenerarea parului. Mi-au placut pentru ca mi s-au potrivit si chiar au avut efect asupra scalpului si parului meu. Samponul inca il folosesc, mai am un pic din tub dar o sa il recumpar, pentru ca m-a scapat de matreata si acel sebum de la radacini. 





Daca sunteti curioase intrati pe site-ul lor si daca aveti probleme cu parul sau daca ati folosit astfel de produse lasati-mi in comentarii va rog!!! Pupici feteor! XOXO


Comentarii

Postări populare