Pellamar - natural health and beauty!


Buna fetelor!!!

Astazi o sa va vorbesc un pic despre produsele Pellamar. Nu stiu daca ati folosit sau daca ati auzit de ele, daca da, astept impresiile voastre in comentarii. Am fost foarte curioasa sa le incerc pe fiecare in parte.


Acestea sunt cele trei produse primite in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap, editia a 3-a. Prima data atentia mi-a fost captivata de pasta de dinti. Imi place sa le schimb, sa incerc ceva nou si daca au si rezultate cu atat mai bine.



Pasta de dinti mi-a placut foarte mult pentru ca dupa fiecare spalare, imi simt gura fresh si imi curata foarte bine dantura. Bineinteles trebuie folosita si ata dentara pentru ca atfel nu avem cum sa scoatem resturile alimentare dintre dinti. 


Este o pasta cu anason, perfecta pentru persoanele care sunt alergice la menta, contine ingrediente Bio si este produsa in Romania. Sunt mandra atunci cand vad produse de orice fel, dar sa fie realizate la noi in tara.


Pasta de dinti Pellamar are 4 obiective clare (o gasiti aici):

- remineralizeaza dintii;
- previne leziunile smaltului;
- actiune bacteriosatatica;
- previne aparitia cariilor.


Acest gel  (il gasiti aici) este destinat tenului mixat sau gras, redispus la acnee. Acesta nu este cazul meu, eu avand un ten normal spre uscat dar se bucura de el sotul meu, pentru ca i se potriveste acest produs, avand tenul gras.
L-a testat si este multumit de el, pentru ca ii matifiaza fata si nu ii  mai luceste. 


Ingredientele continute de catre acesta ajuta la dizolvarea pielii moarte, impuritatilor, punctelor negre si stratului superficial de epiderma. Ajuta la stimularea regenerarii pielii.


Contine ingrediente BIO si este produs in Romania. Gelul se foloseste de preferat seara, o data sau de doua ori pe saptamana. Dupa 5 minute se clateste cu apa calda.


Masca de fata de la Pellamar are si rolul unui tratament intensiv (o gasiti aici) pentru purificarea si calmarea tenului. Este recomandat pentru improspatarea pileii, estomparea pielii pigmentare, refacerea tesuturilor seboreice si acneice. 


Acesta ajuta la reglarea tonurilor neuniforme ale pielii, la reducerea aspectului usor de cicatrici vechi acneice si decolorarea provocata de soare. Aceasta este destinata tuturor tipurilor de ten, deci am putut sa o folosesc. Nu am ten acneiec sau cicatrici, dar dupa utilizare fata mea era mai curata, catifelata si matifiata.


Utilizare: se aplica pe fata si gat, asteptam 10-15 minutele si apoi indepartam cu dischete demachiante. Se foloseste de doua ori pe saptamana sau ori de cate ori simtiti nevoia.


Pentru mai multe informatii aici gasiti site-ul lor. XOXO fetelor

Comentarii

Postări populare