Golden Rose - produse preferate

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc un pic despre cateva produse preferate de la Golden Rose!
Cred ca majoritatea cunoasteti acest brand, in copilarie produsele lor le intalneam cel mai des si imi placeau la nebunie. Ma bucur ca acum "ne-am regasit si ne-am iubit". Sa va arat ce am de la ei!

 


Am acest ruj lichid mat, pe care il adoorrrrr!!! Are o culoare rosie foarte placuta, nu imi simt buzele incarcate de la el, nu le usuca foarte tare, este rezistent si se aplica foarte usor. 
Nu trebuie sa insist deoarece este foarte pigmentat. 



Am primit de la ei un carnetel sau o agenda, cum vreti sa ii spuneti, foarte draguta si folositoare. Chiar mi-a fost de mare ajutor, deoarece organizand propria nunta, trebuia sa imi notez orice si sa o pot purta cu mine oriunde si oricand. Este micuta, draguta si compacta.


Am primit si un catalog de la ei cu produse, nuante, texturi, super bogat si frumos. Am salivat dand paginile, dar incerc cat pot sa ma cumpanesc, sa nu imi mai cumpar 1001 de produse...ci sa le folosesc pe cele pe care le am :) Dar...asa sunt femeile!!! :)))





Imi place tare mult si acesta oja, de culoare rosie. Am purtat-o vara asta de multe ori. 
Nu a trebuit sa aplic doua straturi, asta doar daca vreti sa fie culoarea super accentuata, s-a uscat repede si este destul de rezistenta. Nu a sarit de pe unghii, cum se intampla de multe ori cu unele lacuri de unghii.



Acest ruj creeaza un finisaj mat si nu usuca buzele deloc. Imi place, il am intr-o culoare nude, fiind una foarte versatila. Poti purta acest ruj, de aceasta culoare, la orice tinuta fie de seara, de zi, trening sau pijamale. Se aplica foarte usor si este de o rezistenta, as spune un pic mai mica decat cel rosu.





Daca ati folosit si voi produse de la ei, va rog sa imi lasati in comentarii parerile voastre! XOXO fetelor!!!
Site-ul lor il gasiti aici!

Comentarii

Postări populare