Galati Beauty Swap #3 - girls

Buna fetelor!!!

Iata ca am luat parte si la cel de-al treilea eveniment Galati Beauty Swap, organizat de draga noastra prietena Ioana si pe aceasta cale ii multumim din nou pentru tot. O fost un real succes, toate ne-am simtit in largul nostru, am ras si am vorbit toataaa ziua. :)



Evenimentul s-a axat in mare parte pe segmentul de hairstyle, ingrijirea parului, produse pentru par etc. in colaborare cu Regivero. Le multumim pentru rabdare si informatii. Au primit zeci de intrebari si la toate au raspuns cu profesionalism si sinceritate. Sigur sfaturile lor ne vor fi de folos.
 

 Intrebarile au fost despre caderea parului, ce este PH-ul, de ce se simte mirosul de parfum altfel pe tipuri diferite de piele, cum ne spalam parul, ce sa folosim, ce sa urmarim pe eticheta unui sampon, ce ingrediente, cauza matretii, cauza ingrasarii parului etc. Daca m-ati urmarit pe Instagram sigur ati vazut toate detaliile acestui frumos eveniment destinat bloggerilor.



Am ras cu fetele, am vorbit, ne-am pozat, am mancat, am testat produse, am facut swap de produse, am primit incurajari si sfaturi pentru nunta ce urma sa vina...sunt proaspat casatorita si sunt cea mai fericita pentru ca totul a iesit asa cum ne-am imaginat si dorit. 



Sponsorii acestui eveniment au fost:

Adda Shop, Beautyone, Fragonard, Biofin, Naturisti.ro, Herbagen, Bioderma, Amargan, Amalia.ro, Valentino Cosmetics, Perspirex, Trendline, Caress, Zenz, ApiLand, Golden Rose, Yumm, Elemis, Sano, Mark, Elemental, Lambre, Bio Aleea, Arboria  Plant, Pellamar, Biorita, Green Cosmetic si Regivero.


Ne-am simtit super bine si relaxate, de abia astept sa testez toate produsele primite (shhh deja am inceput, deoarece nu am mai avut rabdare). Va pup fetelor si in articolele ce vor urma se vor regasi toti acesti sponsori impreuna cu bunatatile pe care le-am primit. XOXO 

Comentarii

Postări populare