Curatenia generala pentru nunta cu Sano!!!

Buna fetelor!!!

Dupa cum stim cu toatele inainte de nunta trebuie facuta o curatenie zdravana, zugravit, sters, lustruit, scuturat, spalat etc. Pentru toate acestea produsele Sano mi-au fost de mare ajutor.

In cadrul evenimentului Galati Beauty Swap #3 am primit cateva produse de la ei pentru testare si s-au nimerit exact la timp deoarece aveam mare nevoie pentru curatenie. Sa vedem care mi-a placut cel mai mult!




Prosopelul absorbant este super ingenios. Nu am avut pana acum dar am mai vazut la cunostinte. L-am folosit si imi place la maxim, deoarece il asez langa chiuveta si ori de cate ori spal vase le pun sa se scurga pe acest prosopel. Il pot spala la masina de spalat haine fara probleme. Multumesc SANO! :)



 Detergentul lichid pentru vase cu parfum delicat de lavanda nu imi usuca mainile si curata foarte bine grasimea. Dupa nunta am avut munti de spalat vase, pahare, tacamuri etc. Am fost foarte multumita si nu a trebuit sa folosesc mult produs pentru a degresa.


Detergentul pentru pardoseli cu formula concentrata parfumata mi-a fost de un real ajutor. Am spalat baia, bucataria, dormitoarele, sufrageria, holul etc., practic toata casa. Imi place mult parfumul discret si faptul ca lustruieste si curata foarte bine. Pentru ca am varianta de 1 litru, o sa ma bucur de el ceva timp de acum incolo, existand si in varianta de 2 litri.


Sano Forte Plus este denumit si campionul indepartarii grasimii arse. Produsul se prezinta in acest ambalaj cu capac ce are protectie pentru copii. Este un detergent spuma foarte concentrat. Eu aplic pe tigaie, oala, tava sau aragaz, il las sa actioneze putin timp (5-10 minute, in functie de cat de arsa este grasimea) si apoi spal normal cu buretele pentru vase. Este indicat de catre producator sa folosim manusi de protectie. 

Cel mai mult imi place deoarece nu trebuie sa ma mai chinui sa curat cu acel burete de sarma grasimea intarita ci trebuie doar sa aplic aceasta solutie, sa astept un pic si dupa sa spal normal cu detergent de vase.


Sapunul lichid mi-a placut la nebunie. Spun ca "mi-a placut" deoarece l-am terminat. Hidrateaza mainile lasandu-le curate, delicate si parfumate. Are un parfum delicat si contine unt de Shea (pentru catifelare).
Vine in acest ambalaj dragut, cu pompita, intr-un recipient de 500 ml.


 Imi plac mult produsele Sano, o sa le cumpar si eu. Am vazut ca au o varietate de produse. Puteti rasfoi catalogul lor aici. Imi place deoarece au si o gama destinata copiilor si stim cu totii ca acestia au nevoie de produse mai speciale.

Voi ati folosit produse Sano? Pana data viitoare XOXO fetelor :)

Comentarii

Postări populare