Produse apicole de la APILAND!

Buna fetelor!!!

Vreau sa va povestesc un pic despre cateva produse apicole pe care le-am primit in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap, de la APILAND. Sa stiti ca m-am bucurat de fiecare in parte.


Am primit din partea acestora si le multumesc frumos, un borcanel cu pastura (sau se mai numeste si painea albinelor), o punguta cu bomboane cu propolis, o cutie cu mostre (o sa vedeti imediat ce contine), un calendar, un pix si un joc.


Cel mai mult cred ca m-am bucurat de bomboane si inca unele sanatoase, cu miere si propolis. Au fost foarte gustoase si subliniez faptul ca "au fost" pentru ca au fost devorate din primele zile. Sunt foarte bune de consumat si daca sunteti raciti si aveti probleme cu gatul. Sunt perfecte mai ales pentru copii, pentru ca reprezinta o varianta mai sanatoasa de bomboane, iar copii iubesc tot ceea ce este dulce.


Pana in momentul in care nu am primit aceste produse nu am stiut si nici nu am consumat pastura. In cazul in care nici voi nu stiti, aceasta reprezinta polenul fermentat de catre albina, in conditiile naturale ale stupului. Dupa ce am citit un pic despre ea am inteles de ce este bine sa o consumam si ce beneficii ne aduce. Pastura ajuta la detoxifierea organismului, protejeaza ficatul si tubul digestiv, reduce colesterolul din sange, previne si trateaza anemiile si intareste sistemul imunitar. 


Sa stiti ca are un gust acrisor din cauza fermentatiei dar m-am obisnuit cu ea. Din ceea ce am citit este recomandata folosirea pasturii in cure de minim 6 saptamani primavara si toamna, dar se poate consuma fara restrictii pe durata intregului an.


Jocul mi-a placut foarte mult. Ne-am jucat imediat ce am ajuns acasa, ca niste copii. Trebuie sa dai cu zarul si sa urmezi un traseu. Cine ajunge primul in mijloc (capatul traseului - finish) castiga. Pixul imi e de mare ajutor! Tot timpul notez cate ceva ca sa nu uit si sa fiu mai organizata, iar calendarul il am pe birou.


Cutia cu mostre contine 5 cutiute mici si dragalase cu diferite produse apicole si un pliculet de laptisor de matca, toate organizate si asezate foarte bine! Felicitari Apiland pentru idei si organizare!


Am fost tare curioasa sa le testez pe fiecare in parte. Cele trei cutiute cu polen crud au fost de flori de munte, poliflor si salcie si mar. Mare atentie: acestea se pastreaza la congelator!!! Prima data le-am incercat ca atare. Mare greseala :))) Cel putin pentru gustul nostru, erau foarte ciudate! Apoi ne-am documentat si l-am combinat cu iaurt sau fresh de portocale facut in casa. Cel mai gustos a fost cel de flori de munte. 


Rolul polenului crud este de a vitaliza si energiza organismul, creste imunitatea si ajuta la reglarea florei intestinale. M-au nimerit cu mierea de tei, deoarece e preferata mea. Pentru ca nu era o cantitate foarte mare am amestecat-o cu putina cafea macinata si mi-am curatat tenul intr-o dimineata. Pastura in miere am consumat-o ca atare, o lingurita eu si una logodnicul meu. Laptisorul de matca este un supliment alimentar complex, ce ajuta in principal, la preventia cazurilor de raceala si gripa si intarzie procesul de imbatranire.


Produsele le gasiti pe site-ul lor aici si au preturi foarte accesibile.
Voi ati incercat vreun produs apicol? Ce ati consuma din cele prezentate si testate de catre mine?
XOXO fetelor...pupici

Comentarii

Postări populare