Bronz perfect la solar - Mon Charme!


Buna fetelor!!!

Dupa cum vedeti s-a reintors zapada si frigul, dar sa nu uitam ca totusi suntem spre sfarsitul lunii Martie si un bronz perfect nu se obtine dupa cateva sedinte. O sa vina in curand caldura si o sa avem tinute specifice, asa ca eu un abonament la solar din timp ar fi perfect.



Eu am descoperit un salon dragut "Mon Charme" cu o echipa frumoasa si cel mai important (apropo de ce ma intereseaza pe mine) un solar de calitate si anume "Solar Megasun Hurricane".


Daca vreti sa mergeti e necesar sa tineti cont de cateva reguli foarte importante:

- trebuie sa fiti demachiate (daca nu o faceti acasa gasiti aici dischete si demachiant);
- trebuie sa folositi o crema de protectie (eu mi-am cumparat un pliculet de la salon);


- sa va prindeti parul (nu il lasati pe spate);
- nu trebuie sa purtati vreo bijuterie atunci cand intrati la solar: cercei, ceas, bratara, lant, inel etc.
- daca sunteti prima data pe acest an sa incepeti cu o prima sedinta de 5 minute (eu asa fac si apoi maresc numarul de minute);


- nu va expuneti la soare inainte sau dupa (acum nu este soare, dar o sa vina si el in curand);
- nu purtati ochelari de soare, vedere sau lentile (ci doar ochelarii de protectie pe care ii aveti din partea salonului), etc.


Daca aveti probleme cu tenul sau pielea sau aveti in familie cazuri de boli ale pielii nu folositi solarul. Eu am fost in fiecare an si nu am patit nimic rau, dar cred ca nu am o piele foarte sensibila.


Imi place foarte mult deoarece in timpul sesiunii ascult muzica in voie, ma relaxez, ma bronzez fara un efort prea mare si la cateva minute imi racoresc pielea cu cativa vapori de apa.
Ati fost la solar? Aveti de gand sa mergeti? Ce va place? XOXO pupici

Comentarii

Postări populare