Accesoriu de la Atelierul Ralucai!

Buna fetelor!!!

Pentru ca a mai crescut temperatura am renuntat la fulare si esarfe groase. Cu toate acestea o sa continui sa port esarfe pentru ca imi plac foarte mult. Un exemplu este cea de la Atelierul Ralucai
Este foarte placuta la atingere, este foarte fina, pur si simplu aluneca pe piele.





Imi place super mult si pot sa o asortez la mai multe tinute. Esarfa am primit-o in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap #1. Atelierul Ralucai este un atelier care executa rochii la comanda. Puteti sa intrati pe site si pe facebook sa vedeti toate colectiile si ce materiale frumoase foloseste. Daca va doriti o rochita pe care nu o gasiti, puteti apela cu incredere la acest atelier. XOXO pupici


Comentarii

  1. Aceasta esarfa am primit-o si eu. Cu toate ca imi place mult nu prea am purtat-o, mi se pare ca nu o asez bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca sa o asezi in mai multe feluri pana o sa iti placa...nici mie nu i-a iesit din prima :)

      Ștergere
  2. Se axează superb eșarfa! Te prinde chiar bine modelul asta fistichiu

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu prea port esarfe, dar chiar ma gandeam cum s-o asortez la o tinuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca si sa imi spui cum a iesit...am o gramada de esarfe si cam toate culorile :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare