Rasfat cu produsele de la ELEMIS!

Hey fetelor!!!

     M-am gandit sa va vorbesc un pic despre produsele de ingrijire de la ELEMIS-ADDA Shop. Fac parte din gama de lux si asta si ofera clientilor, produse de lux. In cadrul evenimentului Galati Beauty Swap am avut placerea de a primi din partea acestora doua produse in varianta mini.
     In primul rand va pot spune faptul ca miros foarte, foarte bine. De la ambalaj, prezentare, miros si calitate, toate aceste caracteristici denota faptul ca sunt produse de lux. 


1. Uleiul "Elemis Frangipani Monoi Body Oil", in varianta mini de 35ml (pe site-ul lor il gasiti aici la 100ml) - miroase divin, este destinat parului, unghiilor si corpului. Imi place pentru ca lasa pielea super fina si hidratata;


2. Gelul de dus "Elemis Frangipani Monoi Shower Cream"", in varianta mini de 50ml (pe site-ul lor il gasiti aici la 200ml) - contine ingrediente si extracte de calitate superioara. Mi-a parut rau ca a fost de 50 de ml deoarece l-am terminat repede, pur si simplu nu ma satur de mirosul lui. De obicei, gelurile de dus le schimb mai des, dar pe acesta as vrea sa il am tot timpul in baie. Nu a lasat pielea uscata, deci nu nu a fost nevoie sa aplic crema hidratanta dupa dus.


Au preturi un pic mai mari, dar daca va doriti produse de lux, de calitate vi le recomand cu drag. Le-am testat si mi-au placut super mult. Le gasiti pe site-ul lor aici. Voi ati folosit produse de la Elemis? Va plac? XOXO pupici


Comentarii

Postări populare