Dresuri speciale pentru gravide de la Meia!

Buna fetelor!!!

Astazi o sa va povestesc despre cum m-au salvat dresurile de la Meia.ro!!!



Sunt o fericita graviduta si dupa cu stim cu toatele, cu trecerea timpului e din ce in ce mai greu sa ne gasim ceva cu care sa ne imbracam, care sa ne incapa :))).
Intr-o seara am decis impreuna cu sotul meu sa mergem in oras si am inceput sa ne pregatim. Nu ma gandeam ca nu o sa imi mai vina nici dresurile, dar ce credeti mi s-au umflat piciorele, burtica s-a marit si nu ma mai incapea nicio pereche din cele vechi.



Noroc cu dresurile primite de la Meiaro care sunt absolut grozave. Mi-au venit foarte bine, nu m-au strans absolut deloc. Picioarele mele s-au simtit relaxate iar burtica foarte bine, nu m-a strans deloc. De cand am ramas insarcinata, la doar cateva saptamani, nu am mai suportat nimic care sa ma stranga in jurul taliei.


Am primit 2 perechi de dresuri special concepute pentru gravidute. Au in jurul burticii o zona speciala pentru aceasta, este mai mult material sub froma ovala, pentru a lua forma burticii, sa nu o deranjeze in nicun fel. 


Aceasta pereche este 20 DEN, marimea 3, contine lycra si vine in mai multe culori, eu alegand-o pe cea nude (de culoarea pielii). Sunt foarte fine dresurile si foarte elastice. Mi-au placut super mult!




Pe aceasta am ales-o in aceeasi culoare, dar marimea 2 S. Contine LYCRA si sunt foarte fine. Se aseaza foarte bine pe picior si pe burtica, nici nu le simti.



Va pup fetelor! Sper sa fie de folos gravidutelor si viitoarelor gravidute!!! XOXO
Ii puteti gasi pe pagina lor de facebook MEIA.

Comentarii

Postări populare