Stop caderii parului - 63 Sampon!

Buna fetelor!!!

De multe ori ne pierdem increderea in produse atunci cand vine vorba de caderea parului si alegem sa folosim retete de la bunici cu diferite ingrediente, asta pentru ca multe ne-au si dezamagit.
Astazi o sa va vorbesc despre un produs care are strict rolul de a stopa caderea parului, atat la femei cat si la barbati, iar daca va place va invit sa il testati.


Caderea parului nu este placuta de barbati, dar acestia nu sufera atat de mult ca femeile. Parul unei femei este important, pentru ca face parte din farmecul nostru, fie ca suntem brunete, satene, roscate, blonde etc. Cand vedem o femeie cu par bogat, hranit si stralucitor o admiram si ne dorim si pentru noi acelasi lucru.

Din fericire, eu nu ma confrunt cu acesta problema. Ca sa ne facem intelesi, ideea de cadere a parului pentru care este conceput acest sampon este una abundenta care ne pune semne de intrebare. Daca ne cad cateva fire de par la spalare sau periere nu este niciun foc, deoarece este normal sa se regenereze si el. 


Am daruit cu draga inima acest Samponul 63 de la REKZE unei prietene care avea mare nevoie, deoarece de multe ori se plangea de faptul ca ii cade foarte mult par, pumne intregi si ca nu stie ce sa ii mai faca. Am rugat-o sa il testeze timp de cateva saptamani sa vedem ce iese. 

Pe site scrie ca trebuie folosit impreuna cu balsamul de cel putin 4 ori pe saptamana. L-a folosit asa cum scrie insa fara balsam. Pentru a descurca parul, a folosit unul din comert pe care il avea in baie.

Va pot spune ca a fost foarte incantata, pentru ca nu ii mai cadea atat de mult. Nu face minuni la modul ca, nu iti mai cade deloc, v-am spus ca ar fi si anormal sa nu iti cada nicun fir de par. Fata de cum ii cadea inainte a zis ca e chiar ok si o sa il foloseasca in continuare sa vedem ce se intampla. 


Pretul este un pic cam piperat si nu e pentru orice buzunar, insa daca ai o cadere severa a parului si vrei sa ameliorezi cumva eu zic ca se merita. Prietena mea mi-a multumit din suflet, pentru ca isi pierduse increderea in produse de ingrijire a parului si nu stia la ce sa mai apeleze.

Nu exista contraindicatii pentru acest sampon, eu i-as spune sampon-tratament, care o sa faca fericite o gramada de persoane care se confrunta cu aceasta problema. Pe site-ul lor gasiti o gramada de informatii despre produs, indicatii de folosire, sfaturi explicate super bine si pe inteles.


Va pup fetelor!!! Voi va confruntati cu aceasta problema? Ce ati folosit?

Comentarii

Postări populare