Recenzie Green Lab!

Buna fetelor!!!

Astazi o sa va vorbesc despre un brand care a mai aparut pe blogul meu si anume GREEN LAB. Sunt niste produse minunate, care m-au multumit de fiecare data si pe care le-as recumpara oricand.

Am testat de la acestia un lapte demachiant si o apa micelara. Nu stiu daca ma pot pronunta de a da un verdict in ceea ce priveste un produs preferat dintre cele doua. Asta pentru ca eu, de obicei, folosesc un lapte demachiant pentru a indeparta machiajul, fondul de ten, rujul, mascara, etc. si dupa imi place sa revin cu 2 dischete demachiante imbibate in apa micelara, pentru a indeparta orice reziduu.
Eu le folosesc impreuna, asa imi place si asa imi simt si stiu fata curata 100%. Apoi, aplic o crema hidratanta si ma pot baga in patut pentru odihna. 



Laptele demachiant cu ulei din samburi de struguri are o textura catifelata, un miros discret placut, hidrateaza si curata foarte bine pielea. Indeparteaza chiar si make-up-ul rezistent la apa si este potrivit pentru toate tipurile de ten.



Apa micelara pentru ten sensibil contine alantoina, ceea ce ajuta la calmarea si hidratarea tenului. Nu are parfum, nu lasa tenul uscat si este potrivit pentru toate tipurile de ten.


Ceea ce imi place cel mai mult este faptul ca sunt produse cosmetice inovative, fabricate in Romania cu daruire si profesionalism, de catre farmacisti si medici. Pentru mai multe detalii puteti accesa site-ul lor aici. Au preturi super accesibile pentru ceea ce ofera! :)
XOXO fetelor!!! Multi pupici!

Comentarii

Postări populare