ELEMIS - lux de sarbatori!!!

Buna fetelor!!!

Astazi o sa va vorbesc despre unele dintre produsele mele favorite si anume cele de la ELEMIS. V-am mai scris despre ei in articole de ale mele mai vechi, este un brand care isi merita toti banii deoarece au produse de o calitate superioara.



Crema de corp "Elemis Frangipani Monoi Shower Cream"", in varianta mini de 50ml (pe site-ul lor il gasiti aici la 200ml). Este o crema super hidratanta si are un parfum "hmmm" nu pot sa ma mai satur de el.

Crema de corp luxurianta imbogatita cu ulei fin de Macadamia si ulei de Susan bogat in lipide, pentru a lasa pielea hidratata si neteda. Infuzia unica a uleiului exotic de Monoi Tahitian, amestecul de flori de Tiare inmuiate in uleiul Coprah, este parfumata cu flori Frangipani, pentru a lasa pielea incantator de moale, supla si parfumata delicat.


Gelul de dus "Elemis Frangipani Monoi Shower Cream"", in varianta mini de 50ml (pe site-ul lor il gasiti aici la 200ml) - contine ingrediente si extracte de calitate superioara. Mi-a parut rau ca a fost de 50 de ml deoarece l-am terminat repede, pur si simplu nu ma satur de mirosul lui. De obicei, gelurile de dus le schimb mai des, dar pe acesta as vrea sa il am tot timpul in baie. Nu a lasat pielea uscata, deci nu nu a fost nevoie sa aplic crema hidratanta dupa dus.


Pupici fetelor!!! Pentru mai multe detalii puteti accesa aici site-ul lor!

Comentarii

Postări populare