Cupio - wish for beauty!

Buna fetelor!!!

In cadrul evenimentului Galati Beauty Swap, editia a doua am primit cateva "bunatati" de la Cupio. M-am bucurat tare mult deoarece am auzit de acest brand dar nu am avut ocazia sa incerc produsele lor. 


Printre produse am regasit o agenda si un pix Cupio. Sunt super bune, mai ales din pricina faptului ca imi place foarte mult sa scriu nu doar la tastatura ci si cu pixul sau stiloul. Le am in geanta mea tot timpul. Agenda e destinata ideilor si planurilor pentru blog, iar pentru chestiuni personale mai am inca una. 


 Pixul arata super elegant, iar prima pagina a agendei m-a topit: "3 lucruri de facut in 2018". Unul dintre aceste trei lucruri este sa fiu fericita si sa ma bucur de absolut orice imi face bine din jurul meu. :) Puteti si voi sa va impuneti 3 lucruri sau mai multe de realizat in acest an, va va motiva cu siguranta.


Beauty blender-ul de la ei imi place foarte mult. E mai mare si mai profi fata de cel pe care il foloseam. Cel vechi se curata foarte greu si parca era prea aspru. Acesta e moale, catifelat si imi place si culoarea, e foarte feminin. Dupa ce il folosesc, il pastrez in cutiuta in care s-a prezentat produsul.


Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa aplicati produs pe beauty blender sau direct pe piele, iar cu ajutorul acestuia prin tapotari lejere, fondul de ten il veti aplica foarte usor si mult mai igienic.



Piesa de rezistenta este acest ruj metalic. Imi place foarte mult nuanta, rezista foarte bine si il pastrez pentru anotimpul de toamna deoarece mi se pare mult mai potrivit pentru acea perioada. 



Se aplica foarte usor si super bine cu ajutorul acestui capat sub forma de "inima" si are o textura catifelata si soft. Nu mai spun nimic de prezentare, deoarece are un design la superlativ.




Voi ati folosit produse de la Cupio? Daca da ce v-a placut? XOXO fetelor 
Pentru a accesa site-ul lor click aici.

Comentarii

Postări populare