Produse make-up de vara - FLORMAR

Buna fetelor!!!

Dupa cum am vazut am scapat de zapada, frig, inghet si incet, incet vremea se incalzeste si o renuntam la hainele groase si ghete. Haide varaaa ca de cand te astept!!! Conform zicalei: "omul harnic isi face vara sanie si iarna caruta" am zis sa incep sa strang cateva produse potrivite anotimpului cald.

Am cateva idei de astfel de produse de la Flormar


Primul produs este pudra bronzanta "Pudra Tropical Sun Bronzing"- imi place super mult pentru ca este foarte soft si ofera un aspect natural. Bineinteles ca trebuie ca sa ti se potriveasca trebuie sa fii bronzata sau sa ai culoarea tenului mai inchisa. Textura acestuia este foarte lejera si se aplica cu usurinta. Exista in 4 nuante si este testat dermatologic. De abia astept sa o folosesc in fiecare zi! :)




Al doilea produs este o oja nude "Nail Enamel Full Color" - este super potrivita daca doriti o manichiura sau pedichiura cu aspect natural. Este rezistenta si se poate aplica un singur strat si arata foarte bine, depinde si cat de puternica doriti sa fie culoarea. Eu o folosesc pentru pedichiura, deoarece manichiura o am cu gel.


Al treilea produs este un fard de pleoape (il gasiti pe site-ul lor) - este foarte pigmentat, de culoare gri si imi place tare mult pentru ca imi pune ochii in evidenta si rezista neasteptat de bine (nu se intinde, nu se strange).



Preferatul meu este acest gloss magnific pentru zilele insorite si calduroase "Tropical Splash Pure Plumping Lipgloss" - este absolut superb, rezista, se aplica foarte bine si are o culoare "delicioasa". Are aceasta proprietate de a oferi volum buzelor. Dupa aplicare o sa simtiti un efect racoritor si are o textura cremoasa.



Voi folositi produse Flormar? Daca da ce va place la ele? Ceea ce pot sa spun este faptul ca au un pret accesibil si sunt produse de calitate. Eu le ador si vi le recomand. XOXO pupici

Comentarii

Postări populare