Pentru iubitorii de handame! A.S. Home Boutique

Buna fetelor!!!

V-am mai vorbit si in alte articole de lucrurile realizate handmade si v-am spus cat de mult imi plac si cat de mult le apreciez. Ca sa le poti face ai nevoie de multa indemanare, pasiune si atentie. 



Este un hobby al celor care iubesc arta si astfel elimina stersul zilnic din viata lor cat si a noastra, a celor care le primim in case si le admiram. Fie ca vreti o cutie de bijuterii sau un ornament mai vintage puteti vizita



Doamna este tare draguta si realizeaza obiectele in functie de ceea ce va place, poate doriti alte flori sau alta dantela, culoare etc. O face cu mult drag si asta se vede. Recomand cu dragoste!


Materii prime: flori artificiale, bete de la inghetate, sfoara, sticla si lipici. Dar..."Ce poti face cu doua maini dibace?!" , cam asa as putea descrie toata aceasta acesta actiune.


Mie imi plac super mult. Trebuie sa le gasesc un coltisor cu alte elemente handame sau vintage pentru a fi in aceeasi poveste. In cutiuta mi-am asezat deja cateva inele si doua bratari mai micute, iar pentru sticla vreau sa cumpar cativa bujori artificiali. Voi ce parere aveti fetelor? XOXO pupici


Comentarii

Postări populare