Gloss si ruj lichid mat - Note Cosmetics, H&M, Avon, Sephora, Flormar etc.

Buna fetelor!!!

Astazi va prezint mini colectiile mele de rujuri lichide mate si gloss-uri. Cred ca orice fata are in posesia sa macar unul din fiecare, deoarece ne plac si ne fac mai feminine&senzuale. Rujurile lichide mate obisnuiesc sa le folosesc mai mult seara, iar gloss-urile in timpul zilei. 


Acestea sunt rujurile lichide mate. De la stanga la dreapta: 

1. Ruj lichid mat - l-am achizitionat din Carrefour si a fost foarte ieftin, aproximativ 10-15 lei si spre surprinderea mea rezista foarte mult pe buze. E o nuanta de rozaliu;
2. Ruj lichid mat - de la Farmasi. Acesta se usuca cel mai repede si rezista cel mai mult dintre toate;
3. Ruj lichid mat - de la Avon. Imi place extrem de mult culoarea si este foarte cremos, se simte minunat pe buze;
4. Ruj lichid mat - de la Matte Me. Imi place nuanta, l-am folosit de nenumarate ori, cu toate ca il am de putin timp;
5. Ruj lichid mat - l-am achizitionat din Carrefour si a fost foarte ieftin, aproximativ 10-15 lei si spre surprinderea mea rezista foarte mult pe buze. E o nuanta de rosu aprins.


Ca sa le vedeti mai bine, le-am aplicat pe piele. Fotografia este realizata imediat dupa aplicare si produsele nu au avut timp sa se usuce. Trebuie sa ma credeti pe cuvant ca sunt mate :), dar nu asta am vrut sa arat ci culoarea fiecaruia dintre ele.


Acestea sunt gloss-urile! De la stanga la dreapta: 

1. Gloss de la Flormar - ador nuanta aceasta de vara si pentru ca are efect de marire a buzelor;
2. si 3. Gloss-uri de la Avon - in nuantele roz si incolor si sunt hranitoare pentru buze;
4. Gloss de la Note Cosmetics (il puteti gasi aici pe site-ul lor) - are o nuanta de rozaliu, o textura extrem de cremoasa si un miros superb. Imi place foarte mult!
5. Gloss de la H&M - se aplica usor si ii ador mirosul;
6. Gloss de la Sephora - l-am primit la Galati Beauty Swap #1, in cadrul caruia am facut swap cu o persoana draga mie (blogul ei: Frumusetea vorbeste) si ii multumesc pe aceasta cale. Acesta are 4 nuante si 4 aplicatoare, este extrem de usor de purtat in geanta zi de zi si iti poti schimba culoarea buzelor ori de cate ori vrei;
7. Gloss de la Bionike - este extrem de hranitor, mai ales pentru vremea rece si rezista foarte bine pe buze.


Ca sa le vedeti mai bine, le-am aplicat pe piele. Majoritatea sunt sidefate si se vad foarte bine pe buze cu un make-up mai lejer de zi.


Ati folosit vreun gloss sau ruj lichid mat din cele prezentate mai sus? Daca da ce parere aveti?
XOXO pupici fetelor

Comentarii

Postări populare